Головне меню

Новини
Візитка
Про нас
Історія закладу
Педагогічний колектив
Контакти
Карантин-2020
Місто майстрів
Народний фольклорний ансамбль «Вишиванка»
Народна образотворча студія «Палітра»
Вокальна студія «Соловейки»
Гурток «М’яка іграшка»
Гурток «Петриківський розпис»
Керамічна майстерня
Дизайн-студія «Колорит»
Гурток «Чарівниця»
Гурток «Фітодизайн»
Гурток «Писанкарство»
Гурток «Художня вишивка»
Гурток «Квілінг»
Літературна студія «Дивослово»
Театр мод «Зоряночка»
Хореографічний ансамбль «Весняночка»
Відеостудія «Креатив»
Технічна творчість
Початкове технічне моделювання
Макетування і технічний дизайн
Гурток «Гармонія»
Гурток «Цікава англійська»
Туристи-краєзнавці
Спортивне орієнтування
Техніка пішохідного туризма
Школа раннього розвитку «Дошкільник»
Драматичний театр «Колаж»
Розклад гуртків
Методична скарбничка
Заняття гуртків, творчих об'єднань
Планування роботи
Методичні рекомендації
Умови конкурсів
Національно-патріотичне виховання
Ми навчаємось і творимо
Інформаційна прозорість
Статут
Фінансова звітність
Бюджетні надходження
Позабюджетні надходження
Нормативно-правове регулювання
Проектна потужність
Вакансії
Матеріально-технічне забезпечення
Річний звіт керівника

Методичні рекомендації щодо організації роботи навчального закладу з військово-патріотичного виховання

У Законі України "Про загальну середню  освіту" визначені завдання загальної середньої освіти,  акцентується увага на вихованні громадянина - патріота своєї Батьківщини, готового до подальшої  освіти і трудової діяльності,  з вільними політичними і світоглядними переконаннями. Концепція виховання дітей та молоді  у  національній  системі освіти   визначила   систему   завдань,  спрямовану  на  виховання гармонійно розвиненої,  високоосвіченої,  національно  свідомої  і соціально  активної  людини,  що наділена  глибокою громадянською відповідальністю,  високими  духовними   якостями,   родинними   і патріотичними  почуттями,  є носієм кращих надбань національної та світової культури, здатної до саморозвитку і самовдосконалення...

vidkryty

Методичні рекомендації щодо організації роботи з обдарованими дітьми

В наш час люди все більше усвідомлюють, що саме творчість є найважливішою складовою особистого щастя і професійного успіху. Творчі люди постійно йдуть уперед в роботі – відкривають підприємства, щось вигадують, будують, живуть повноцінним життям, зустрічаються з цікавими людьми,  мандрують, стають лідерами в компаніях, бо знають,  як вирішувати проблеми і як заряджати енергією інших.

Проблема творчого розвитку особистості гостро стоїть в сучасному світі. Кожна країна дбає про творчий потенціал суспільства взагалі і кожної людини зокрема. Все це разом пов’язано з рівнем загальної освіти, увагою до розвитку творчих потенцій особистості, надання їй можливості проявляти свої здібності...

vidkryty

Методичні рекомендації для педагогів щодо організації навчально-виховного процесу в творчих об’єднаннях

Гурток, який працює в загальноосвітньому закладі, входить до системи позашкільної освіти. Позашкільна освіта посідає вагоме місце в системі безперервної освіти і стала її невід'ємною ланкою. Про державне замовлення на здобуття дітьми позашкільної освіти свідчать нормативні та законодавчі документи, прийняті за останні роки.

В Конституції України зазначено, що Основний закон України відповідає міжнародно-правовим нормам у сфері захисту прав людини, дитини. Зокрема, у статті 53 визначено: "Держава забезпечує розвиток... позашкільної освіти".

Статті 3, 5, 9, 25, 38, 39 Закону України "Про освіту" розкривають право дитини на освіту, творчий розвиток, становлення позашкільної - як ланки безперервної освіти...

vidkryty

Інтерактивні технології як засіб особистісно орієнтованого навчання та виховання

Інтерактивні технології можна представити як різновид активних методів навчання та виховання. Суть ІТ полягає в тому, що навчання та виховання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто бере участь в заході підготовленому та проведеному методом ІТ. Це співпраця всіх учасників процесу, в якому і педагог і учні є суб'єктами. Просто педагог виступає лідером, організатором процесу навчання чи виховання. В процесі застосування ІТ, моделюються реальні життєві ситуації пропонуються проблеми для спільного вирішення, застосовуються рольові ігри. Тому ІТ найбільше сприяють формуванню в учнів умінь і навичок, виробленню особистісних цінностей, створюють атмосферу співробітництва, творчої взаємодії...

vidkryty

Методичні рекомендації щодо використання ігрової діяльності в навчально-виховному процесі

Процес навчання і виховання проходить швидше, цікавіше та інтенсивніше в грі. Гра включає в діяльність емоції, тому сприйняття інформації чи способу діяльності відбувається глибоко ті системно.

Принципова відмінність ігрової від будь-якої іншої діяльності полягає в тому, що в грі беруть участь за власним бажанням. І в грі можна легше вирішити ті чи інші проблеми. Наприклад, створити систему самоврядування в дитячому колективі, скласти план роботи, органнізувати якийсь захід, визначити лідера. Під час гри непомітно відбувається самовиховання та саморозвиток дитини.

Якщо педагогічні завдання ставляться відкрито, то часто діти їх сприймають насторожено. А в грі немає авторитартності, панує спільна діяльність, співпраця, співтворчість...

vidkryty