Как лечить гастрит быстро. Как лечить гастрит желудка дома. Как лечить гастрит народными средствами. Лечение и профилактика кариеса. Быстрая профилактика кариеса зубов. Профилактика кариеса у взрослых. Питание во время беременности. Какое правильное питание во время беременности. Режим питания во время беременности. Почки симптомы болезни. Главные признаки болезни почек. Питание при болезни почек. Как доставить удовольствие девушке. Как доставить девушке больше удовольствия днем. Как доставить максимум удовольствия девушке. Грудные мышцы в домашних условиях. Быстрые домашние упражнения для грудных мышц. Тренировка грудных мышц. Йога для начинающих видео. Качественная йога для беременных. Уроки йоги для начинающих. Народное лечение простата. Главные средства лечения аденомы простаты. Лечение простатита и аденомы простаты.

Головне меню

Новини
Візитка
Про нас
Історія закладу
Педагогічний колектив
Контакти
Карантин-2020
Місто майстрів
Народний фольклорний ансамбль «Вишиванка»
Народна образотворча студія «Палітра»
Вокальна студія «Соловейки»
Гурток «М’яка іграшка»
Гурток «Петриківський розпис»
Керамічна майстерня
Дизайн-студія «Колорит»
Гурток «Чарівниця»
Гурток «Фітодизайн»
Гурток «Писанкарство»
Гурток «Художня вишивка»
Гурток «Квілінг»
Літературна студія «Дивослово»
Театр мод «Зоряночка»
Хореографічний ансамбль «Весняночка»
Відеостудія «Креатив»
Технічна творчість
Початкове технічне моделювання
Макетування і технічний дизайн
Гурток «Гармонія»
Гурток «Цікава англійська»
Туристи-краєзнавці
Спортивне орієнтування
Техніка пішохідного туризма
Школа раннього розвитку «Дошкільник»
Драматичний театр «Колаж»
Розклад гуртків
Методична скарбничка
Заняття гуртків, творчих об'єднань
Планування роботи
Методичні рекомендації
Умови конкурсів
Національно-патріотичне виховання
Ми навчаємось і творимо
Інформаційна прозорість
Статут
Фінансова звітність
Бюджетні надходження
Позабюджетні надходження
Нормативно-правове регулювання
Проектна потужність
Вакансії
Матеріально-технічне забезпечення
Річний звіт керівника

Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в творчому обʼєднанні (на допомогу керівнику гуртка)

Урок (заняття) — основна форма навчання, як в загальноосвітньому, так і в позашкільному навчальному закладі. Через нього проходять усі діти. І треба , щоб він обов'язково був сучасним, методично грамотним, цікавим.

Навчально-виховний процес у позашкільних закладах відрізняється від шкільного: метою, змістом, формами, використанням нестандартних методів і прийомів роботи, атмосферою доброзичливості і можливістю самостійного вибору дитиною напрямів діяльності.

Заняття в гуртку - та навчальна ситуація, той «сценічний» майданчик», де не тільки викладаються знання, а й розкриваються, формуються та реалізуються особистісні особливості вихованців...

vidkryty

Методичні рекомендації щодо формування духовності учнів у навчально-виховному процесі

Проблема формування духовності учнів є актуальною, і належить до проблеми соціального характеру, оскільки пов`язана с таким поняттям, як формування особистості. Школі потрібно змалку турбуватися про духовний світ дитини. Саме тоді країна буде бачити молодь – як майбутнє нашої нації, рушійну силу, яка спроможна вирішити проблему держави не на свою користь, молодь із своїми вищими моральними, естетичними канонами та ідеалами. Наше суспільство переживає період стрімких. далекосяжних змін: технологічний прогрес, міжнародну торгівлю, розвиток комунікацій, світову конкуренцію. Усе це вимагає дотримання високих моральних чеснот. Тому духовний розвиток молоді дуже важливий у наш час...

Методичні рекомендації щодо становлення, розвитку, оновлення виховної системи навчального закладу

Виховна система - це цілісний організм, що виникає в процесі інтеграції основних компонентів виховання (мета, суб'єкти виховання, їх діяльність, спілкування, відносини, кадровий потенціал, матеріальна база) і сприяє духовному розвитку і саморозвитку особистості, створенню своєрідного духу школи (за К.Д.Ушинським).

Виховна система кожної школи зорієнтована на конкретні умови, враховує інтереси і потреби реальних дітей і дорослих, тому вона не може бути ідентичною в різних регіонах, навіть у двох сусідніх школах...