Методичні рекомендації щодо організації роботи навчального закладу з військово-патріотичного виховання
- Деталі
- Перегляди: 2421
У Законі України "Про загальну середню освіту" визначені завдання загальної середньої освіти, акцентується увага на вихованні громадянина - патріота своєї Батьківщини, готового до подальшої освіти і трудової діяльності, з вільними політичними і світоглядними переконаннями. Концепція виховання дітей та молоді у національній системі освіти визначила систему завдань, спрямовану на виховання гармонійно розвиненої, високоосвіченої, національно свідомої і соціально активної людини, що наділена глибокою громадянською відповідальністю, високими духовними якостями, родинними і патріотичними почуттями, є носієм кращих надбань національної та світової культури, здатної до саморозвитку і самовдосконалення...
Методичні рекомендації щодо організації роботи з обдарованими дітьми
- Деталі
- Перегляди: 2694
В наш час люди все більше усвідомлюють, що саме творчість є найважливішою складовою особистого щастя і професійного успіху. Творчі люди постійно йдуть уперед в роботі – відкривають підприємства, щось вигадують, будують, живуть повноцінним життям, зустрічаються з цікавими людьми, мандрують, стають лідерами в компаніях, бо знають, як вирішувати проблеми і як заряджати енергією інших.
Проблема творчого розвитку особистості гостро стоїть в сучасному світі. Кожна країна дбає про творчий потенціал суспільства взагалі і кожної людини зокрема. Все це разом пов’язано з рівнем загальної освіти, увагою до розвитку творчих потенцій особистості, надання їй можливості проявляти свої здібності...
Методичні рекомендації для педагогів щодо організації навчально-виховного процесу в творчих об’єднаннях
- Деталі
- Перегляди: 2534
Гурток, який працює в загальноосвітньому закладі, входить до системи позашкільної освіти. Позашкільна освіта посідає вагоме місце в системі безперервної освіти і стала її невід'ємною ланкою. Про державне замовлення на здобуття дітьми позашкільної освіти свідчать нормативні та законодавчі документи, прийняті за останні роки.
В Конституції України зазначено, що Основний закон України відповідає міжнародно-правовим нормам у сфері захисту прав людини, дитини. Зокрема, у статті 53 визначено: "Держава забезпечує розвиток... позашкільної освіти".
Статті 3, 5, 9, 25, 38, 39 Закону України "Про освіту" розкривають право дитини на освіту, творчий розвиток, становлення позашкільної - як ланки безперервної освіти...
Інтерактивні технології як засіб особистісно орієнтованого навчання та виховання
- Деталі
- Перегляди: 2718
Інтерактивні технології можна представити як різновид активних методів навчання та виховання. Суть ІТ полягає в тому, що навчання та виховання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто бере участь в заході підготовленому та проведеному методом ІТ. Це співпраця всіх учасників процесу, в якому і педагог і учні є суб'єктами. Просто педагог виступає лідером, організатором процесу навчання чи виховання. В процесі застосування ІТ, моделюються реальні життєві ситуації пропонуються проблеми для спільного вирішення, застосовуються рольові ігри. Тому ІТ найбільше сприяють формуванню в учнів умінь і навичок, виробленню особистісних цінностей, створюють атмосферу співробітництва, творчої взаємодії...
Методичні рекомендації щодо використання ігрової діяльності в навчально-виховному процесі
- Деталі
- Перегляди: 2923
Процес навчання і виховання проходить швидше, цікавіше та інтенсивніше в грі. Гра включає в діяльність емоції, тому сприйняття інформації чи способу діяльності відбувається глибоко ті системно.
Принципова відмінність ігрової від будь-якої іншої діяльності полягає в тому, що в грі беруть участь за власним бажанням. І в грі можна легше вирішити ті чи інші проблеми. Наприклад, створити систему самоврядування в дитячому колективі, скласти план роботи, органнізувати якийсь захід, визначити лідера. Під час гри непомітно відбувається самовиховання та саморозвиток дитини.
Якщо педагогічні завдання ставляться відкрито, то часто діти їх сприймають насторожено. А в грі немає авторитартності, панує спільна діяльність, співпраця, співтворчість...
Більше статей...
- Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в творчому обʼєднанні (на допомогу керівнику гуртка)
- Методичні рекомендації щодо формування духовності учнів у навчально-виховному процесі
- Методичні рекомендації щодо становлення, розвитку, оновлення виховної системи навчального закладу